mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

MČR Tři Studně a Radíkovský sprint

11.11.2011 18:13

Po závodech mistrovství na Horníku a pak závodech na Radíkově bylo málo času a články se nechtěly psát. Na druhou stranu můžu jásat, že jsem je dokázala zpracovat ještě relativně brzo Takže článek z mistrovství ve Třech Studních -ZDE- a z Radíkova -ZDE-. Odkaz fotek na rajče najdete uvnitř článků vždy na konci. Strašně moc mě mrzí, že letos jsme byli jen na dvou závodech. Bohužel musím jít na operaci a to mi překazilo veškeré plány. Na poslední závody do Bělče nepojedeme a nebudu moct dlouhou dobu sportovat, natož ani běhat, což jsem od Horníku začala, protože na příští rok mám nějaké nekalé plány Nejde popsat jak mi je. Jen doufám, že příští rok už bude ve všem pestřejší. Budeme se s Jessie moc snažit, aby to tak bylo a abychom si to všechno užily.

Letos už nám teda tréninky i nějaké akce skončily. Stejně zase brzy začne období petard a budeme se muset nějakým způsobem přehoupnout přes Silvestr a to sněhové období. Něco už vymyslím, abych stránky neustále aktualizovala.

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode