mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Obedience

03.06.2010 20:03

Opět jsme se zaměřili na poslušnost... asi vám neunikla už delší dobu přidaná srpnová akce v kalendáři - zkoušky obedience. Nedoufala jsem, že by se něco objevilo tak blízko, ale když už je ta příležitost Pokud bysme jeli, čeká nás poměrně hromada práce. Největší problém vidím v předvádění cviků na volno. Chce to holt hodně pečlivých tréninků nejenom doma. Delší dobu jsem zaměřená na chůzi u nohy, která je už téměř perfektní, k tomu se zlepšují i obraty. Včera Jess po dlouhé době neminulo zkoušení aportu, který byl dokonalejší než kdy předtím! ). Dnes jsem začala s držením předmětu, čeká nás ještě vysílání do čtverce, rozlišování předmětů a zpřesnění odložení (bohužel všechny semináře jsou daleko, takže si musím u výcviku vystačit s vlastní hlavou ). Čekám až vykoukne sluníčko, abych mohla udělat další fotky a k tomu natočit video, jak postupujeme.

Možná to do srpna všechno nestihneme, možná se mi nepodaří Jess v cizím prostředí přeorientovat na mě... ale stojí za to o tom aspoň uvažovat Taky se stále něco snažím "vykutit" v agility, ke kterému se snad vůbec nedostaneme (po stálých deštích můžu zavrhnout skočky, čeká na nás leda tak houpačka, kladina a slalom), což je naprostá katastrofa... Pořád nás míjí i stopování, protože všude tady okolo jsou jezera vody a počasí nedovoluje, aby to vyschlo. Tímhle rokem proplujeme a ani nevíme jak...

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode