mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

MR Janovičky

27.01.2011 21:28

Zimní závody mají svoje zvláštní kouzlo, obzvlášť když jsou spojeny se psy a těmi nejlepšími lidmiVíkend jsem tedy strávila na naprosto skvělém místě. On mě ten skijöring nějak dostal. A když startovaly psí spřežení, tak mě chytala "husí kůže", v psích očích byla vidět radost a natěšení, z pohledu diváka jsem si užívala veškeré detaily, které dělají závod závodem. Užívala jsem si zimní počasí, nic mi nemohlo chybět. Jen jedna věc, kterou jsem udělala poprvé a naposledy v životě - nevzala jsem si foťák! Tak tohle se už nikdy nestane. I přesto, že většinou sněžilo, tak v sobotu při závodě byla krásná modrá obloha a sluníčko. Tak to dokáže naštvat. Naštěstí jsem za svůj foťák dostala náhradu Jen víc takových víkendů...

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode