mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Více času prosím

28.02.2011 19:58

Myslím, že mé neaktivnosti máte už dost, tak bych vás ráda potěšilaOvšem i plány se občas hroutí. Po mých trénincích běhání mě opět zlobí bolest nohou. Příšerný tlak v obou nohách na stejném místě - bolest pak cítím i když jdu do schodů nebo nohy do činnosti zapojím jinak než chůzí. Tentokrát to už vypadá na doktora, takže s běháním mám zase pauzu. Ach ta sportovní smůla...

Taky jsem se chtěla s Jessie dát do toho zapeklitého obedience cviku - rozlišování předmětů, ale pořád mi chybí dřívka, které jsem měla slíbené. A bikejöring teď přichází v úvahu taky jen tak napůl, protože nás s Jessie momentálně nikdo nemůže pravidelně vozit za terénem a u nás (jak je už známo) trénovat nemůžeme. A co mě už úplně mrzí, tak to jsou nějaké sportovní fotky, po kterých už dlouho prahnu (a obzvlášť teď, v tak krásném počasí!). Ovšem, nemá nás teď kdo fotit. Jen video bych mohla spáchat sama, ale nebude to takové video, jaké jsem chtěla. Tak to mi řekněte, co budu ještě řešit za problém?

Snad jen můžu dodat, že jsem upravila sekci "Jessie" o nové fotky a nové texty. Tak aspoň malá změna a novinka

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si web zdarma!Webnode