mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Novinky z tréninků

26.04.2010 11:57

Už se nám to začíná hromadit Po semináři agility jsem si dala za úkol naučit Jess na houpačce sbíhané zóny. Podařilo se mi přidat k naší houpačce oblouk, tak jsme začali trénovat. Aspoň jednou týdně zdokonalujeme zastavované zóny na kladině Mimo to přeučuju chůzi u nohy a u obratů se snažím odstranit touchbouard. Jinak jezdíme bikejöring, ale teplota přes den šplhá k 18°C a večer to není o moc lepší, takže nezbývá nic jiného, než jezdit brzo ráno, když to jde. Odhaduju, že tak začátkem května přesedláme na částečný dogtrekking, výlety apod. K tomu všemu chci přidat ještě stopování, které jsem si plánovala už minulý rok, tak doufám, že letos nezklamu Chtěla jsem jít už teď o víkendu, ale závody dogfrisbee mi to trochu rozhodily... Připravuju fotky a videa, k fotkám potřebuju druhého člověka a k videím nabitou kameru, doufám, že obojí zvládnu

V zápisníku tréninků je nový zápis bikejöringu z neděle a v aktivitě mushingu jsem přidala do shrnutí pár slov, jak to u nás vlastně s mushingem vypadá...

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si web zdarma!Webnode