mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Tréninky

22.03.2011 16:53

Co vám budu povídat, makáme na trénincích na kole nebo koloběžce, trénujeme s Petrem, Markét nebo sami. Jessie běhá ve dvojce, takže já jezdím se dvěma psy.

V neděli jsme byly na cvičáku cvičit poslušnost mezi psy. Je to opravdu změna, bude to chtít čas

Tento týden nás čekají jarní závody, ale bude to pro nás fakt jen taková projížďka, tím nemyslím, že to bude jednoduché, ale že to bude lážo plážo. Po včerejším tréninku v těžším terénu jsem si totiž ověřila svou momentální neschopnostA k tomu jsem ještě po zdravotní stránce už úplně bez energie, protože jsem nachlazená, chytla se mě pořádná rýma, kýchám 3 dny v kuse, tak budu ráda, když to vůbec odjedu. Každopádně nechci zůstat domaNo, aspoň se tam projedeme v jiném terénu, než obvykle jezdíme.

Po závodech se začneme víc soustředit na obedience a dogtrekky. Jezdit na kole budeme pořád, možná něco zaběhneme, ale začíná být docela teplo a Jessie to nesvědčí.

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode