mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Hrnou se novinky...

29.06.2010 21:26

Není potřeba připomínat, že se mi nějak nahromadil čas a já pomalu nevím, co s ním Konečně jsem upravila sekci "Naše aktivity". Myslím, že jednotlivé složky dostaly konečnou podobu. Samozřejmě přibydou ještě další fotky

Dále je potřeba oznámit takovou malinkatou novinku... postoupili jsme v trénování sbíhaných zón na houpačce, Jess už pouštím na houpačku samotnou, přenášení váhy ještě není dokonalé a rychlost také ne, ale na tom se ještě zapracuje

Protože začíná být opět velké teplo, rozhodla jsem se pro razantní krok Když Jessie vidí, že někde stříká voda, utíká se jak splašená schovat do boudy, dlouho mi to přišlo normální, ale v poslední době víc, než divné I když má vlézt do potůčku, tak maximálně si namočí jen tlapky. Asi z ní nikdy nebude vodní strašidlo, ale momentálně se pokouším dělat, co se dá, aby si tu vodu aspoň trošku oblíbila Uvidíme, snad to dopadne aspoň nějak lidsky.

Mimochodem, dneska se u Jess projevily pastevecké schopnosti. Nepozorovaně se krčila, plížila a chtěla spást tu malou uštěkanou veverku (aby jste rozumněli - myslím tím psa), co byl za plotem. Nádherný pohled, v tu chvíli mě přece jenom trošku zamrzelo, že jsem ji nedala někam k ovcím

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si web zdarma!Webnode