mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Vroutecký sprint, Vroutek, 9. - 10.11.2010

13.10.2010 21:46

V plánu bylo jet se na závody jen podívat, ve čtvrtek jsem se rozhodla, že s sebou vezmu jen Jessie, nakonec jsem byla ale doslova "ukecána" a přesvědčena, že bych se měla zúčastnit, když už tam budeme obě dvěV pátek jsem tedy dobalovala poslední věci, nachystala kolo a odpoledne jsme se vydali na dlouhou cestu. Na místo jsme dorazili kolem půl 10 večerní, ani jsem nestihla okouknout zdejší krajinu, která na mě vybafla až ráno, kdy bylo konečně světlo

Poctivě jsme se nasnídala, zaprezentovala jsem nás a zjistila si starty 1.kola. Ani jsem nestihla nic vyfotit, jak to šlo rychle. První starty byly v 11:00. Byl čas se chystat. Jessie už chtěla očividně něco dělat. Došly jsem na start... Jessie nechápala, co to po ní chci. Jaký start? Odpočítávaly se poslední sekundy, Jessie go! Vyjeli jsme poměrně hezky, Jess začala táhnout a pochopila situaci. Start byl mírně z kopečka a po pár metrech ostrá zatáčka vpravo. Trať měřila 5,3 km, téměř celá byla členitá opravdu jen mírně. Asi po 2 km Jessie začala ztrácet tempo. Moc dobře jsem věděla, že nemáme natrénováno, že jsme 2 týdny vynechaly a poslední trénink jsme jely asi jen 3 km. Šlo mi o to si to zkusit. Začala běžet vedle kola... Předjížděli nás snad 4 koloběžkáři. Měly jsme za sebou asi 4 km a před námi se vynořil velký a táhlý kopec. Šílenost jej vyjet s netahajícím psem. Opravdu jsem chtěla z kola slézt, ale rozmyslela jsem si to a rozhodla se ho vyjet stůj co stůj. Sice pomalu, ale přece. Měly jsme to s velkou námahou za sebou.

Čekal nás poslední kilometr. Jessie začala krásně táhnout a do cíle jsme dojely ještě s energií a časem 21:41.57. To víte, že jsem byla spokojená

Protože jsem si vzala tachometr, mohla jsem sledovat pár údajů:

Délka tratě: 5,3 km

Maximální rychlost: 28,7 km/h

Průměrná rychlost: 15,3 km/h

Výsledný čas: 00:21:41.57

 

Odpoledne byly na programu starty pro nejmenší a pro juniory. To jsem konečně vytáhla foťák. Také přijeli hasiči ukázat svou práci Den se chýlil ke konci. Být na závodech se skvělýma lidma znamená nikdy se nenudit.

Druhý den... co nás asi čeká...? Těšila jsem se, jak se Jessie předvede tentokrát. Ráno už mrzlo, tak jsem vstala pravou nohou, abych se taky nestala obětí "krutých" teplot Tentokrát byly starty o hodinu dřív, tedy v 10:00. Co jsem začala vytahovat postroje a šňůry, Jessie bláznila. "Těšíš se, viď?" Byla jsem připravená. Start byl tentokrát opravdu perfektní. Jessie to očividně pochopila a vypálila vpřed. Jak dlouho jí to ale vydrží...? Zhruba po stejné vzdálenosti jako v sobotu Jessie začala zase ztrácet tempo a běžela vedle kola. U mě se začaly projevovat bolesti nohou, taky jsem netrénovala. Předjeli nás asi 2 koloběžkáři. My pak dohnaly jednoho na kole s čechohorákem, kterého jsme předjely. Velký kopec jsme stěží vyjely, čechohorák se za námi držel pár metrů, ale byl z jiné kategorie, takže nás nijak neohrožoval Jsme na vrcholu toho táhlého kopce... Jessie pochytila to nejrychlejší tempo snad za celou trať a řítily jsme se do cíle. Perfektní! Takhle jet celou trať, nikdo nás nepředjede. Vím, že Jessie na to má. Jen trénovat. Náš čas byl tentokrát lepší - 21:31.72.

Tak ještě pár údajů z 2.kola:

Délka tratě: 5,3 km

Maximální rychlost: 34,1 km/h

Průměrná rychlost: 15,6 km/h

Výsledný čas: 00:21:31.72

 

(obě fotky z albumu https://zufrik.rajce.idnes.cz)

 

Konečně jsem si našla čas popadnout foťák a jít fotit. Bylo se na co koukat a tak jsem si to užila i z pohledu diváka.

Zanedlouho jsem se začala pomalu balit a čekali jsme na vyhlášení. Když jsem koukla na výsledkovou listinu... Jessie, my vyhrály 3.místo! Byla jsem strašně moc ráda za náš krásný úspěch, je to velká motivace do dalších tréninků! Došlo na vyhlášení a na naší kategorii (BKJW). Poprvé jsem se tak mohla postavit "na bednu" za sebe a za Jessie. Nádherný pocit vědět, že tentokrát je ten úspěch náš

Proč popisovat atmosféru závodů, když je vždycky stejná... vždycky stejně úžasná! Nepsala bych to poprvé, ani naposledy. Shrnu to... krásné, příjemné prostředí, fantastičtí lidí, opět mnoho zážitků a tentokrát i našich zkušeností. A hlavně, přenádherné počasí

Příště tyhle závody určitě nebudou chybět v kalendáři akcí!

 

FOTKY

Vroutecký sprint, Vroutek, 9. - 10.10.2010

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode