mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

V.ročník Výstavy voříšků a psů bez PP, Vítkov, 12.6.2010

13.06.2010 11:34

Co vám budu povídat... naše první a ne poslední výstava S nějakým očekáváním jsem tam nejela, ale když jsme na této výstavě byli minule jako diváci, děsně mě to nadchlo a tak nad odesláním přihlášky jsem fakt nepřemýšlela

Když jsem po příjezdu dostala číslo 3, znamenalo to předvedení v prvním kruhu, tak jsme alespoň nemuseli dlouho čekat V kruhu s námi byli další tři berňáci a jeden leonberger. S předvedením Jessie jsem byla poměrně spokojená.

Začali jsme chodit jednotlivě k rozhodčím. Jessie je na berňáka dost hubená, ale já jsem s její postavou naprosto spokojená. "Vytkli" jí údajně propadlý pas a pochybovali o tom, jestli jí něco nechybí. Osobně si myslím, že je všechno v pořádku, je kastrovaná, nedostává málo jídla a náš veterinář na její hmotnost nic nenamítal. I proto jsme se tedy v kruhu neumístili

V posudkovém listu nám zapsali hodnocení:

Povaha psa - hravá, přátelská

Stavba těla - štíhlá

Oči - tmavé

Srst - hladká, udržovaná

 

Na řadu přišli tři doplňkové soutěže (nebeský skok, týmový běh a aport). Po uvážení jsme se zúčastnili všech třech. V nebeském skoku šlo o to, kdo skočí nejvýše. Jessie byla schopná skočit až 90 cm, což je úžasná výška Následoval týmový běh, kde jsme s časem 8,88 sekund porazili všechny účastníky a umístili se tak na 1.místě Aport pak Jesska úplně zvorala

Z výstavy jsem si odnášela skvělé pocity, radost a chtíč přihlásit se do další, protože to byl skvěle užitý den

 

FOTKY

V.ročník Výstavy voříšků a psů bez PP, Vítkov, 12.6.2010

V.ročník Výstavy voříšků a psů bez PP, fotky od Z. Holešové

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode