mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Tréninky

17.08.2012 14:41

Poctivě trénujeme, já poctivě běhám. Nejdřív jsem běhala s Jessie, ale nedalo se to. Potřebuju u ní kontrolovat sílu tahu a přitom ještě kontrolovat při běhu sebe, to se nedá. Sice jsem tak zabila 2 mouchy jednou ranou a nezabralo mi to tolik času, ale co se dá dělat. Chodím tedy běhat sama a s Jessie jezdím na kole, teda zatím se nechávám tahat. Zatím trénujeme tady v okolí, vymýšlím co se dá, ale už mi tady pomalu dochází nápady. Navíc 90% jezdíme po asfaltu. Hrůza. Snažím se to kombinovat, aby trasy nebyly stejné a vždy nebylo tolik asfaltu, ale někdy to ani nejde z důvodu délky trasy. Trénovat mimo náš domov začneme nejspíš až začátkem září a až budou trasy delší.

Kalendář akcí už začíná mít finální podobu. Ještě čekám na slovenský kalendář a snad ty závody už dám dohromady. Teď jedu na víkend pryč a v úterý letím do Norska, takže nějakou aktuálku čekejte až první týden v září

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode