mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Seminář klikru, triků a pozitivní motivace s Martinou Klimešovou, Čebín, 11.12. - 13.12.2009

18.12.2009 16:43

Na další seminář jsme se vypravili opět do Čebína, protože to tam prostě nemá chybu!

Původně jsem o této víkendovce moc nepřemýšlela, myslela jsem si, že mě to nemůže ničím překvapit. Nakonec jsem stejně poslala přihlášku a udělala tak jednu z nejlepší věcí ve svém životě! No ne, moc nepřeháním Tentokrát jsme přijeli dřív, než minule. Dostali jsme stejný pokoj a tak jsem hned poznala dvě skvělé holky - Katku se Sárou a Verču s Hurym. Fajn bylo, že jsme celou dobu cvičili v místnosti a tak bylo teplo.

Večer nás čekal obrovský výklad, potom jsme si začali zkoušet různé cviky jako nose touch apod. Ještě, než jsem šla spát, tak jsem si musela všechno zapsat! Bylo toho tolik a hlavně tolik podstatných věcí.

Zbytek víkendovky jsme strávili cvičením triků, které jsme chtěli. Nose touch, 2 tlapky na bedničce, aport, 4 nohy v bedničce, couvání na bedničku, křížení pacek, couvání, chůze u nohy, oční kontakt... bylo toho hodně! Jessie byla moc šikovná, vždycky nabuzená a jak šlo o žrádlo, tak až nepříčetná. Prostě ona a žrádlo, to je kombinace na zabití, podle toho to taky vypadalo. Během cvičení jsme získali spoustu rad a informací, hlavně o pozitivní motivaci a práci s klikrem (netušila jsem, že až takové detaily jsou důležité ). Hlavně máme teď na starosti naučit se spoustu věcí - klidovou polohu a důležitý je taky oční kontakt...

Byl to skvělý víkendNáš výcvik byl doposud tak jiný, tak rozdílný a netušila jsem, že vlastně špatný. Jess téměř nic nedával, triky se naučila, ale způsob toho výcviku (si myslím) byl pro ni častokrát dost nesrozumitelný. Od semináře jsme absolutně změnili naši stavbu výcviku, uvidíme třeba po měsíci, jak moc nám to ovlivní učení nových věcí a vzájemné porozumění

Věřte nebo ne, nakonec jsem byla ráda, že jsem tam jela! Zdánlivě obyčejný seminář mi toho dal víc než jsem čekala. A to nejdůležitější - změnil nám postoj k výcviku a poznatky o pozitivní motivaci. Seminář jsem si vybrala dobře, ne-li výborně. O potěšení nás ani počasí nepřipravilo, v sobotu nám začalo sněžit a v neděli jsme už měli aspoň trošičku bílo

Tak příště na semináři agility!

Fotek se nedočkáte, foťák jsem měla a zmrzlé ruce tentokrát nehrozili, ale prostě jsem musela poslouchat a sledovat v praxi ten úžasný způsob výcviku! Jinak to nešlo

Jestli ale chcete, mrkněte na fotky od Katky (https://hineslezskyhradek.pise.cz/) - -ZDE- Někde se tam vyskytujeme i my...

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode