mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Seminář dogfrisbee, Pohořany, 11.10.2009

06.12.2009 17:31

 

Trenérky: Lucka Schönová, Verča Urbášková

Když jsme ráno vyjížděli z domu, hned mě napadlo, že den bude stát tak nějak za nic! Déšť neustával, zataženo bylo teda pořádně... to jsme si vybrali den. V Pohořanech jsme narazili na mlhu, kdy jste neviděli ani 5 metrů před sebe, proto jsme se na místě ještě trošku motali, než jsme narazili na místo semináře

Překvapilo mě, že na místě nebylo mnoho borderek, co mnoho, byla tam jen jedna! Že by se dogfrisbee ubíralo i jiným směrem než jen k borderkám?

Po příjezdu jsme si zmapovali okolí, všude louky, nádhera Jessie jsem dala do auta a šli jsme trénovat hody na fotbalové hřiště. Upřímně řečeno, já jsem frisbee tak nějak neovládala a když jsem šla do dvojice s Kačkou (protože jsme měli obě dvě těžší disky), koukala jsem, jak umí pěkně házet Já se to ale hned začala učit, Lucka a Verča mě pořád opravovali, ale později mi to docela šlo, což byl dobrý začátek. Ani jsme si skoro nevšimli, ale co nevidět nám přestalo pršet a vykouklo jen na chvilku sluníčko. Po trénování hodů jsme si šli pro psiska a každý samostatně ukázal své dovednosti, šli jsme na řadu jako první. Popravdě moc jsme toho neukázali, měla jsem v hlavě vymeteno a nic mě nenapadalo. Tak či tak by nás stejně dali do skupinky lidí "začátečníků" Později jsme šli opět trénovat hody, to jsem se naučila už i jiné. Takže teď neovládám jen backhand, ale i sidearm, upside down a další, zkoušeli jsme i hody za zády nebo pod nohou apod. Teď si už jen zapamatovat, jak se to všechno dělá Verča i Lucka byli velmi ochotné a jen díky nim jsem neodcházela "s prázdnou" Neminulo nás ani nejdřív chození a potom běhání v kolečku tak, že zároveň házíte disky člověku naproti, který také chodí nebo běží. Při chůzi to šlo, ale při běhu to byl oříšek - hlavně hodit disk vždy před daného člověka, aby ho chytil. To jsme si s Katkou fakt užili

Potom už ale přišel na řadu opravdový trénink. Zařadili nás do skupinky k Verči. S Jessie jsem vyšla na hřiště, kde jsem se jí naučila házet rollery, o které doma neměla vůbec zájem (to asi proto, že jsem nevěděla přímo jak na to). Dále jsem zjistila, jak jí hodit disk tak, aby ho ve vzduchu chytila. A hlavně jsem dostala doporučení, abych disk házela i dál, že ho určitě chytí. Když jsem to zkusila, ono fakt! Jess ho vážně chytla Zírala jsem na ní jako na psa neuvěřitelných možností...

Přišel pro nás další odpočinek, trénovali zase jiní psi. Prošli jsme se po louce a šla jsem ji dát na odpočinek do auta. Asi po hodince a půl jsme šli na hřiště znovu. Verča nám půjčila svůj lehký! disk, protože mi jsme přijeli jen s jedním. Tentokrát jsem ji házela rollery, po kterých krásně běžela! Zkusila jsem i pár krátkých hodů, ale spíš ty rollery s obíháním psovoda. Neuvěřitelně ji to se dvěma disky bavilo! Nečekala jsem, že o to bude mít až takový zájem Doma se takhle nikdy neprojevovala, ale se dvěma disky ji to strašně šlo

Po dlouhé chvíli přišla zase řada na nás, páníky. Šli jsme si zkoušet různé triky s disky a jiné hry Koukala jsem, co všechno se s tím dá dělat, spíš mi to ale nešlo než šlo, přesto jsem se po chvíli přece jenom něco naučila.

Přišel další trénink se psem, pro mě bohužel už poslední, protože jsem byla mokrá jak nasáknutá houba. I když se počasí střídalo, chvíli pršelo a chvíli ne, od našeho druhého tréninku se už táhl jen a jen déšť. Poslední trénink jsme si strašně užili, pracovala jsem se třemi disky (takže 2 půjčené), Jessie chytala skoro všechno, s obrovským nadšením a chutí do práce. Házela jsem ji jeden disk za druhým, jakmile jsem hodila jeden, vracela se pro druhý, pak třetí a zase nanovo! Ještě jsme zkusily rollery a párkrát hod na kratší vzdálenost, potom opět na delší. S Jess jsem měla obrovskou radost!

Domů jsme odjížděli mokří, ale spokojení! Taky utahaní a já celá bolavá, bolí mě svaly snad po celém těle

Seminář se mi strašně líbil, přestože počasí nevyšlo, tak nepršelo pořád. Lucka i Verča byly skvělé trenérky, hodně jsem se od nich naučila, jsou strašně super! Jessie chválili, hlavně, že je pěkná a jak hezky skáče - a navíc na berňáka Blbé na tom je, že máme strašně málo fotek a to ještě k tomu jen s prvního tréninku, kdy nám nepršelo. Potom se nedalo vůbec fotit. Doufám ale, že příště se počasí umoudří a dovolí nám vyfotit hromadu krásných fotek, ať máme i nějaké památky! A to víte, že bude nějaké příště, na další seminář se chystáme na 100%. Dogfrisbee nás začalo nehorázně bavit, což jsem po semináři trošku očekávala, ale ne natolik... chci zařadit více tréninků a hlavně si pořídit minimálně aspoň ještě jeden disk - a lehčí, abych mohla pracovat rychleji a efektivněji

DOGFRISBEE ZDAR!

Fotek je málo a nejsou moc pěkné, ale můžete se podívat zde - Seminář dogfrisbee, Pohořany, 11.10.2009 

 

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode