mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Seminář agility s Martinou Klimešovou, Čebín, 27.11. - 29.11.2009

09.12.2009 16:25

V Čebíně jsme byli poprvé, ale rozhodně nás to nezklamalo! Marťa je skvělá a celý víkend jsme si parádně užili.

V pátek jsme dojeli tak akorát, ubytovala jsem se a šla za skupinou, kde už Martina vysvětlovala skokovou techniku Susan Salo. Všichni to vyzkoušeli, včetně mě a Jessie. Musím říct, že doma musíme trénovat, Jess to moc nešlo :) Zbytek dne se zakončil skvělou večeří a zaslouženým spánkem.

Hned další den pro nás měla Marťa nachystanou sekvenci, kterou jsem s Jessie samozřejmě zaručeně nemohla zaběhnout. A měla jsem pravdu. Hned po třech skočkách jsme se zasekli na technice - objevovala jsem, jak krásně stočit psa okolo bočnice =D Je neuvěřitelné, jak moc pes reaguje na řeč těla psovoda! Později jsme měli zásek na kladině. Zjistila jsem, že musím přeučit kladinu, zlepšit zastavované zóny a jít na to především jinak. Nebyla jsem s Jessie nespokojená, snažila se, ale nebylo to ono. Dlouhou dobu jsme měli v agility obrovskou pauzu. Přes den jsme se tak nějak flákali, po odpoledním klidu jsme si prošli další sekvenci, ta se mi moc líbila! Když šla běhat skupina medíků a small, tak my ostatní jsme trénovali s Carlem povely "ke mně" a "jdi" na sekvenci, kde se rozlišovaly dva tunely. To Jess moc šlo, doma to budeme občas rozhodně opakovat! Nakonec jsme se vystřídali se skupinou "menších" a šli za Marťou. Za chvíli jsem vytáhla Jessie a šla jsem tak vyzkoušet, jak se nám bude dařit tentokrát. Večerní běh jsme si dokonale užili! Neříkám, že Jessie běžela bezchybně, ale byla opravdu šikovná! Krásně běhala, podle mě až dokonale. Moc se ji to povedlo, hlavně taky díky mně, když jsem do toho zapojila i své tělo =D Neměli jsme problém ve slalomu, téměř ne ani na skočkách. Až potom na houpačce jsme zase dospěli k názoru, že ji musíme přeučit tak, aby tam byli sbíhané zóny zatím s pomocí oblouku. To bude stoprocentně lepší!

V neděli ráno jsme si šli zaběhat poslední sekvenci. A že byla celkem dost těžká! Rozdělená v podstatě na 3 části, běhavou, technickou a zase běhavou. Samozřejmě jsme se zasekli na technické části, kde vznikl problém mezi skočkama, ale za chvilku jsme si s ním poradili. Doběhli jsme až k áčku, které si Jessie párkrát zkusila - vzhledem k tomu, že ho vůbec neumí, tak jí šlo moc pěkně. Ale to jen díky regulátorům a mňamce na konci. Sekvenci jsme dokončili skočkama, tunelem, rovinkou - dálkou a kruhem a potom ošemetným náběhem do tunelu. Jessie běhala opět moc pěkně, měla jsem z ní skutečně velikááánskou radost! Touto sekvencí jsme zakončili naše víkendové běhání...a že jsme si to užili! :) Už nás čekala jen velká procházka, oběd, balení a odjezd domů, který Jess celý prospala.

Celá víkendovka proběhla v naprosté pohodě, hlavně počasí vyšlo. Nepršelo, ale zase byla celkem velká zima. Divila jsem se, že Jess všechny ty sekvence tak krásně odběhala, 3 dny po sobě jsme teda snad ještě netrénovali. Vydržela to, bavilo jí to a to je důležité. Já se přiučila spoustu novinek, jsem konečně chytřejší a můžu něco praktikovat v praxi.

Za ten seminář jsem opravdu vděčná! Dal mi hodně a další si rozhodně nenechám ujít! Takže Marťo, moc děkuju!

Fotek není mnoho, byla mi taková zima, že jsem ten foťák pomalu ani neudržela

Někdy ani nebylo moc času. Fotky na rajčeti tady - Seminář agility s Martinou Klimešovou, Čebín, 27.11. - 29.11.2009

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode