mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Prázdniny jsou skutečně odpočinkové

26.08.2011 18:28

Trávila jsem více času na cestách než doma a podle toho to tak vypadáAno, odpočinku není nikdy dost. Chtěla jsem udělat velké změny na stránkách a doplnit tu hrůzu všeho, co mi tu leží, ale nedaří se

Řeknu vám, chtěla jsem napsat, že je to léto teď nějaké zajímavé - žádná horka - a on poslední týden ty teploty tak šíleně vystoupaly, fuj! Každopádně poslední 2 týdny jsme už začaly na sobě pracovat - tréninky na kole mi probíhají celé prázdniny, teď jsem přidala běhání a brusle, na druhou stranu Jessie nasvaluju při skocích a gymnastice, máme už jen tahací vycházky a začaly jsme s dogtrekkingy - v pondělí výlet na Rešovské vodopády a ve čtvrtek už výstup na Králický Sněžník a až do Polska. Čekám až se počasí přece jenom aspoň trochu zklidní a začneme s tréninky bikejöringu.

Aktualizován kalendář akcí

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode