mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Neoficiální závody agility Davo Cup, Přerov, 6.6.2009

06.12.2009 16:11

Naše 1.agility závody

Rozhodčí: Jaroslava Podmolová

 

Jak se nám vyvedly naše první závody?

Ráno jsme vstali vcelku dobře, nachystali se a jeli. Od začátku mi bylo jasné, že bude pršet, počasí nic moc, foukalo a byla zima Nakonec ale potom trošku vysvitlo sluníčko. Dorazili jsme včas, já jako člen klubu pomáhala vytahovat překážky, později se čekalo na paní rozhodčí a následně na veterinární přejímku. Všechno proběhlo v pořádku. Začala hra - štěnata, pak byli junioři a konečně jsem se dočkala... začátečníci. První byl jumping. Prošla jsem si parkur, nenašla jsem tam žádnou speciální past a tak jsem doufala, že to prostě nějak zaběhneme, je to přece zábava Vyhlásili mé jméno, šla jsem na start, jak rozhodčí zapískala, rozběhli jsme se...ale co nám osud připravil? Ano, voňavé uzeniny, zelová polévka, koláče... to vše byli nástrahy udělané tak akorát pro nás, protože Jess jim okamžitě po první skočené překážce podlehla  Ona je prostě žravý pes, sežere všechno na co přijde a už vůbec nevidí důvod proč by měla na parkuru zůstat, kvůli tomu, že má panička pamlsky pro lepší motivaci, když se támhle naproti griluje takové voňavé jídlo... samozřejmě utekla z parkuru, spořádala pár porcí zelové polévky a ukradla nějaký ten "odložený" párek  Pro lepší efekt nešla ani přivolat, potom se ke mně vrátila, skočila 2 překážky, proběhla tunel a slalom a zas byla pryč, proto jsem i já opustila parkur a šla chytat. Dostali jsme DIS, bohužel. Dost mě to mrzí, nebýt toho jídla všude kolem, byla by super, troufám si říct, že bysme se i někde hezky umístili. Říkalo mi to dost lidí, že je šikovná, šlo jí to, ale to jídlo to jednoduše pokazilo

Druhý běh byl open. Čekala jsem stejnou situaci  Při prohlídce parkuru jsem si říkala, že ani nemá cenu se na to koukat a něco si pamatovat, všechno se to bude opakovat- zase uteče. Ke vší smůle byl pro nás zrovna vcelku lehký. Přišla na nás řada, vyběhli jsme, Jessie skočila jednu překážku a dál nebylo nic...zase utekla za vábivými vůněmi, na přivolání opět nereagovala, později se vrátila, vřítila se do tunelu, skočila skočku, proběhla druhým tunelem, skočila kruh, skok daleký a byla zase fuč. Já tušila, že to nemá cenu Takže druhý DIS. Opravdu mě to mrzelo, byla dost šikovná, ale jídlo u ní dělá své.

Závody to byly pěkné, ale nečekala jsem, že se tahkle zachová. Na tréninku mi tohle nikdy neudělala, ješta aby jo, nic se tam negriluje a nevaří. Co už ale nadělám, je to za námi a můžeme trénovat dál na další závody

Aspoň vím, že příště se mám vybavit pořádně velkou a chutnou uzeninou, která je prostě lákavější 

 

Výsledky v tabulce

 

Začátečnící Umístění
Jumping DIS
Open DIS

 

Fotky jsou na rajčeti, je jich jen pár a Jessie tam není, ta byla pouze natáčená 

Neoficiální závody agility Davo Cup, Přerov, 6.6.2009

Videa mám 2 + jedno od kamarádky

Agility Přerov, 6.6.2009, členové našeho klubu

Agility Přerov, 6.6.2009, ostatní soutěžící

Závody agility Přerov - 6.6.2009 - video od kamarádky, není tam ale jen Jessie a naše běhy jsou sestříhané

 

Fotky od klubu pořádajícího tyto závody - KK PŘEROV

JUMPING


 

 

PŘÍPRAVA NA OPEN

 

 

OPEN

 

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode