mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Nenápadné tréninky

18.12.2011 19:10

Tak jsme se konečně po mojí dlouhodobé neschopnosti do něčeho daly. S Jessie každý den trénuju nepřesnosti, které nám chybí do zkoušky obedience. Učím znovu odložení v sedě, protože holka moje si vždycky lehá, piluju chůzi u nohy, kde jde Jessie sice krásně, ale snaží se předbíhat. Taky pracujeme na aportu přes překážku, kdy mi při cestě zpět obíhá překážku. Vysílání do čtverce a identifikaci si nechám až na konec. A mimo tréninky si hrajeme s balónkem...zní to jako hloupost to sem psát, ale vy totiž nikdy nevíte, kam přesně přistane, protože neustále mění směr! Ona z toho vždycky blázní. A víte co? Já ho dneska omylem hodila k sousedům přes plot. Jsem prostě nečekala, že tam poletí

Samozřejmě zbývá čas ještě na plánování příštího roku, co a jak budeme trénovat a kam pojedeme, v kalendáři akcí jsou zase novinky! A nezapomínám... ke konci roku se zase můžete těšit na zhodnocení tohoto roku a vypsání celkových plánů na rok 2012!

A ještě si řekněte, že jsem blázen... ale nejradši bych tenhle vzhled vyměnila zpátky za ten starý. Má na to někdo jiný názor?! 

 

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode