mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Jak jsme na tom...

15.07.2011 17:28

Není normální být pořád tak pozadu, ale u mě je možné všechno, dokonce nemít čas Dost tlachání, tak copak se děje? Prošvihli jsme další 3 dogtrekkingy (a jak jsem si říkala, co letos všechno půjdem) a pár akcí, kam jsem se chtěla jen podívat. A jsme u prázdnin. Je horko, jsou bouřky - šílená kombinace, do které nejde nacpat nic. Snažím se, ale spíše s Jessie relaxuju, protože se musíme připravit na podzim, který bude velmi náročný...

V neděli jsem konečně zase zavítala na cvičák, ve středu jsme se jeli koupat, ale Jess jsem do vody dál prostě nedostala. Šílela, jestli se netopím, ale strach ze svého utopení očividně nepřekonalaVčera jsme pak byli na tréninku dogfrisbee, Jessie dělá obrovské pokroky a mně obrovskou radost!

Vím, že tady plácám samé texty a nějaká dokumentace v podobě videa nebo fotek nikde. Budu se snažit, musím se snažit

Začíná se zase naplňovat kalendář akcí spíš na tu podzimní část

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode