mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

EFFIPRO Cup, Nový Dům, 30. - 31.10.2010

19.11.2010 18:19

 

Před víkendovými závody jsem se mohla těšit z podzimních prázdnin. Konečně chvilku odpočinku a hlavně času na chystání. V pátek dopoledne jsme vyjeli, byla před námi dlouhá cesta, ale zato utíkala. To dělalo to natěšení

Kolem půl 4 jsme dorazili na místo, postavili stan a já si zanedlouho jela projet trať. Docela krátká - měla jen 4 km, ale vyhovovalo mi to. Kousek od startu byl brod, táhlý kopec, cesta byla občas hodně po kořenech... a do cíle byl mírný sjezd. Až na pár úseků se mi trať moc líbila, nebyla nijak těžká. Večer jsme všichni společně trávili v hospůdce ve vesnici, srandy byla hromada, ostatně jako vždy!Utíkalo to a nadešel čas jít spát... tak uvidíme zítra, jak se nám bude dařit

Ráno byla první na řadě prezentace. Šla jsem si ještě kousek projít trať, zatím startovali MIDaři a byl čas, ale na focení se bohužel nedostalo. Ten čas snad někdo zrychlil... najednou jsem se musela chystat. "Tak Jessie, co na to říkáš, pojedeme?" Byla natěšená jako blázenDošly jsme na nedaleký start a... bylo odstartováno.

(fotka z albumu https://rustyfranco.rajce.idnes.cz )

Po startu se Jessie většinou pořádně nesnaží a tentokrát to nebylo vyjímkou, ale běžela pěkně, to ji musím nechat. Do táhlého kopce jsme se držely spřežení, které jsme cestou potkaly. Po vjezdu do lesa Jessie zrychlila a do cíle jsme doběhly v tahu s časem 15:30,16. Běžela pěkně, ale ne naplno, každopádně jsem s ní byla moc spokojená! Se sebou ale ne. Jessie byla natrénovaná na běh, uběhla to, ale nebyla natrénovaná na běh v tahu, kde vydá mnohem víc energie. Kdybych byla schopná to zajet líp, pomohla bych jí a měly bychom lepší čas. Já o sobě tohle vím, ale člověk se pořád učí

Odpoledne bylo odpočinkové a sluníčkové... neminuly nás ani ukázky dogfrisbee nebo šermířské vystoupení Nakonec jsem si ještě já a několik dalších lidí jelo trať ještě jednou projet. K večeru jsme trávili čas opět v hospůdce, kde bylo opravdu veselo a hrála kapela. Spánek na sebe nenechal dlouho čekat. Byl to skvělý den, všichni se těšíme na zítra.

Druhé ráno jsem si konečně našla čas na focení. I když pouze na startu, ale byla jsem ve svém živlu. Závodníci pomalu mizeli v dáli a přišel čas jít se nachystat. Řekla jsem si, že do toho zkusím dát víc. ...na startu se odpočítávaly poslední sekundy, 3,2,1...go! Vyjela jsem a Jessie se mi okamžitě zamotala šňůrou do kola. Znejistěla když jsme "všichni" společně na startu "zařvali" go. Jejda, Jessie, ty jsi trdlo. Tak rozmotávám a jedeme. Jessie se plazí vedle kola, je nejistá a ze zážitku zmatená. Určitě dobrý kilometr běží vedle mě. To jsme si daly, všechno odmakám sama a ještě abych tě za sebou tahala... Náhle se v lese vzpamatuje (že by jí to už cvaklo?) a začne letět jak blázen. Tak to jsem opravdu nečekala. Běží a táhne krásně, předjíždíme kolo i koloběžku. V cíli jsme nakonec s časem 12:45,20. Pěkný čas, lepší než včera. Kdybychom se snad půl trati neplazily kvůli zážitku ze startu, tak jsme ho měly ještě lepší. Ale byla jsem ráda, že se Jessie nakonec "chytla" a začala běžet. Byly to naše druhé závody, víc jsem nečekala

(fotka z albumu https://hankad.rajce.idnes.cz )

(fotka z albumu https://kolivlci.rajce.idnes.cz )


Šla jsem koukat a fotit starty canicrossařů, pak jsem se přesunula do cíle a fotila poslední dojíždějící a dobíhající závodníky, co jsem stihla. Už nás čekalo jen vyhlášení, takže jsme šli všechny věci sbalit. Ve výsledkové listině jsme se umístily na 5.místě, nádhera Jessie

Naše krásné druhé závody. Co myslíte, že teď následovalo? Ano, ten smutný odjezd po naprosto skvělých závodech. Bude mi to chybět, až moc rychle jsem si na to zvykla. A pokud je toho nedostatek, tak mě chytá mushing "absťák". Přesně takhle to vypadá, pokud proniknete do světa mushignu!

 

FOTKY

EFFIPRO Cup, Nový Dům, 30.- 31.10.2010

 

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Tvorba www stránek zdarmaWebnode