mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Seminář dogfrisbee s Luckou Schönovou, Pohořany, 20.3.2010

21.03.2010 11:45

 

 

Minule jsem slibovala, že na tenhle seminář pojedeme znovu... a nezklamala jsem

Sešlo se 10 lidí a 9 psů, takže to byl takový malý skromný trénink. Počasí docela vyšlo, svítilo sluníčko, ale nepříjemně foukalo a potom se už zatáhlo.

Po příjezdu jsme si šli společně zaházet, obnovila jsem v paměti své zapomenuté hody, trošku se procvičila - nutno dodat, že tentokrát mě nebolí celý člověk Později jsme chodili už individuálně. Jessie celá natěšená na disky se chystala je sežrat i se mnou! Házela jsem jí rollery (kutálející se disk po zemi), a pár "klasických" hodů. Mám ovšem obrovský problém - hážu krátké hody a tak Jessie nedovoluju chytat nějaké delší, musím se toho zbavit, jinak se nikam nedostaneme Každopádně Jessie se moc snažila, šikovná byla holka moje

Až se všichni vystřídali, Lucka nám ukazovala nějaké triky s diskem, samozřejmě polovina z nich mi nešla, ale když budu chtít, tak se je doučím. To už nám samozřejmě foukal celkem velký vítr, takže taky nic příjemného. Lucka nám ještě ukazovala se svou fenkou Dixi nějaké overy a vaulty, povídala jak co udělat, co se na co hodí apod. Potom jsme chodili opět každý individuálně, Jess jsem opět házela rollery, pak jsem se zoufale potýkala se svými krátkými hody, to se prostě musí změnit! A mimo to jsme zkusili overy, Jessie prý krásně skáče a kdyby se naučila chytat delší hody, které bohužel nehážu, tak by nebylo od věci jet na soutěž. To jsem teda fakt nečekala, no, budu se muset zlepšit hlavně já v tom házení - když nemám psa, jde to jedna báseň, jak už to musím házet psovi, mám fakt velkej problém

Jak jsme skončili, tak jsme se vydali na cestu domů, byla už celkem zima a čas hlásil 15 hodin. Spokojení jsme si hověli ve vyhřátém autě a já přemítala uplynulý den. Zopakovala jsem si hody i triky s diskem, dostala jsem spoustu informací a rad, jak s diskama na tu mou trikolórní potvoru To znamená, že seminář se skutečně vydařil, splnil svůj účel a dodal mi chuť s Jessie pracovat trochu jinak. Tak příště zase

 

Po minulém semináři jsem nadávala na počasí a hodně málo fotek (ještě k tomu děsných), tentokrát jsme už z toho počasí něco vytěžili, však se můžete přesvědčit sami.

FOTKY

Seminář dogfrisbee s Luckou Schönovou, Pohořany, 20.3.2010

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode