mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Rok 2009 / rok 2010

31.12.2009 16:10

 

Protože je dnes poslední den tohoto roku, rozhodla jsem se sepsat takový "seznam" toho, co jsme vlastně dokázali, nedokázali, čeho jsme se účastnili apod.

 

Rok 2009

- tento rok byl pro nás, co se týče akcí, dost flákací. Začala jsem vytvořením webových stránek.

- až do léta jsme se ničeho neúčastnili, cvičili jsme doma, objevovali psí sporty. V červnu jsme byli na prvních agility závodech, které nám ale téměř zničili naši dosavadní práci. Dalších závodů se tak trochu obávám Proto jsme tento rok už na jiné agility závody nejeli. Doma se mi podařilo obohatit naše překážky o kladinu, houpačku, tunel, slalom + 6 skoček. Prostor mi ale nedovoluje to všechno využívat naplno

- dále jsme si sehnali vybavení na mushing (stejně Jessie teď zase chybí skvělý postroj ), mohli jsme se tak začít maximálně věnovat dalšímu sportovnímu odvětví.

- ke vší smůle se nám začali vyhýbat závody. Na zkoušky ZZO jsme byli celkem připravení, až to někdo absolutně zkazil a Jessie se na cvičáku začala bát. Ani závody v mushingu nevyšly, pořád nám to nejde (a navíc by nás nakonec stejně neměl kdo odvést)

- jinak jsme se zúčastnili tří seminářů a jednoho tréninku bikejöringu. Rozhoupali jsme se až ke konci roku!

- a nakonec, pro mě zase od poloviny ten rok znamenal objíždění akcí, agility závodů, výstav... můj velký koníček je fotografování, proto všechny tyto akce bez Jessie

 

Mimo to jsem ráda, že se nám všechny nemoce vyhýbaly tento rok obloukem. Jessie měla jen zubní kaz a odřené polštářky na tlapkách. Doufáme, že to tak bude i další rok, ať jsme zdraví, plní energie a můžeme si užívat!

 

Shrnutí

Téměř celý rok jsme pracovali na zdokonalování. Protože nemáme jen jednu aktivitu, všechny jsou pro nás časově náročné. Tak se postupně zdokonalujeme ve všech, ale trvá to delší dobu. Už dlouho jsem rozhodlá, že si udělám priority... ale oni jsou ty sporty všechny tak SUPER! Něco se sebou dělat jsme začali až teď ke konci, pomohli nám semináře i trénink bikejöringu. Příští rok by tak měl být zcela jiný a už více nabitý akcemi!

 

Rok 2010

Měl by být plný akcí, určitě pojedeme na nějaké semináře - agility i dogfrisbee, možná i obedience, uvidíme co se naskytne. Určitě bych s Jessie taky chtěla konečně zkusit zkoušku ZZO. Jiné závody radši neplánuju, možná agility, možná mushing... ale nechávám to radši osudu. Nejvíc mě trápí, že se Jessie bojí střelby a jí podobných věcí, jakákoliv rána může být naprosto všude, může to být i během závodu. Kdyby se to stalo, máme po všem a Jess by možná přestala ráda jezdit mimo domov... Proto je pro mě jakékoliv takové rozhodování těžké. Jestli z toho nic nevyjde, vím, že se budeme na ty závody aspoň jezdit dívat

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Tvorba www stránek zdarmaWebnode