mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Ježdění na Valše I., Louka u Olešnice, 22. - 23.9.2012

28.09.2012 09:23

 

Byla jsem zvědavá na první ročník nových závodů u nás na Moravě. Už bylo načase. Dva týdny před závody jsem se rozhodla, že se přihlásím do kategorie bikejöring. Věděla jsem, že ještě nemám naběháno. Pořadatelé ale nakonec trať zkrátili ze 4,5 km na 3,8 km, takže bylo rozhodnuto. Přihlásila jsem se do canicrossu. Nečekala jsem žádné supr výsledky, ale na trénink to bylo ideální. Nakonec canicrossaři běželi jen 3,3 km, takže tím lépe.

Noc z pátku na sobotu byla docela chladná, pršelo a foukalo. Sobotní den se taky neobešel bez nějakých přeháněk a bylo zataženo. Ale byla ideální teplota pro psy, což jsem ocenila. Starty probíhaly od 11 hodin, my s Jessie startovaly až po 12. hodině. Trať jsem si tentokrát neprocházela a nechala jsem se překvapit. Ale podle propozic mělo být hned na začátku stoupání asi 2 km. Co jsem pak slyšela, tak je ta trať prý opravdu samý kopec. Když jsme po odstartování prvního kola s Jessie vyběhly, hned jsem poznala užitek tréninků s Petrem a Markétou. Energie a chuť. Od startu bylo opravdu neustálé stoupání do kopce. Asi tak druhá polovina tratě už byla pořád z kopce, až na poslední malý kopeček kousek před cílem. Jessule mi celou trať pomáhala, nejvíc pak když jsme běžely z kopce, tam se už opravdu rozběhla a takové tempo měla až do cíle. Odmítala, abych ji brzdila. S výkonem Jessie jsem byla každopádně spokojená a kupodivu se svým výkonem taky, když jsem s tréninky tak pozadu. A trať se mi docela dost líbila. Těšila jsem se na druhé kolo. Průběžně jsme byly na 3. místě, za námi byla Katka od Petra a Markéty, ovšem se špatným časem 26 minut. Prostě se objevila chyba ve výsledkové listině, což jsme s Katkou netušily.

Odpoledne jen párkrát na chvilku vykouklo sluníčko, tak jsme si ještě udělali procházku po okolí.

Nedělní starty probíhaly od 10 hodin, my startovaly po 11. hodině. Obloha už vypadala na sluníčko, naštěstí ještě i během startů zůstalo za mraky a tak teplota naštěstí stále zůstávala v nějaké rozumné výši. Půl minuty za námi startovala Katka. Chvíli po startu nás předběhla a my se pak držely asi v rozmezí 30 - 50 m za ní celou trať. Běželo se mi lépe jak v sobotu a opět jsem byla spokojená. Nejvíc s Jessie, která makala od startu až do cíle.

 

 

Bylo pak docela překvapení, když jsme s Katkou zjistily, že je na výsledkové listině jen 7 sekund za námi na 4. místě. Kdyby nebyla chyba v listině z 1. kola, tak by nás klidně i předběhla. Zůstalo nám tedy 3. místo. Byl to pro mě i Jessie skvělý trénink na další závody.

Doufám, že nám tyhle závody na Moravě vydrží a příští rok se opět setkáme na dalším ročníku. Pořadatelé odvedli skvělou práci a my si závody moc užili. Takže hurá zase trénovat!

 

FOTKY

Ježdění na Valše I., Louka u Olešnice, 22. - 23.9.2012

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode