mushing, dogtrekking, obedience, dogfrisbee

Agility tábor s Martinou Klimešovou, Čebín, 8. - 14.8.2010

16.08.2010 21:23

Do Čebína jsme se vydali už počtvrté, takže je to pro nás opravdu známé místo a naprosto přesně víme, co můžeme očekávat Zatím jsme jezdili jen na semináře, takže tréninky byly třídenní - ty Jessie zvládala naprosto skvěle. Ale tentokrát nás čekal tábor, takže samé agility, agility a agility. No už to nemůžu vydržet...prostě to bylo FANTASTICKÉ!

Počasí vyšlo naprosto nádherně, žádná velká horka, takové příjemné letní teploty a každý den sluníčko. Jen poslední noc nás zastihla velká bouřka a v sobotu pršelo, ale stejně bylo potom nakonec nádherně

V prvních dnech Jessie běhala docela slušně, někdy nás trápilo čmuchání na parkuru, někdy jsem pletla, co jsem mohla, ale někdy jsem měla z běhání opravdu radost! Ke konci tábora na ní ale byla vidět únava, na parkuru se nesoustředila, pořád čmuchala, někdy ztrácela rychlost... Takhle dlouho jsme agility nikdy netrénovali, takže doma teď budeme po odpočinku trénovat více a nakonec každý den

Naučila jsem se Jessie na parkuru vést tak, aby chápala mé pohyby a neztrácela při běhu rychlost (ano, už se nikde nemotám... dobře, jen když zapomenu určitou část parkuru ). Tuším, že za celý tábor ani jednou neshodila tyčku na skočce. Zóny na kladině byly perfektní, ale stále je neudělá bez mé pomoci (takže když nestojím blízko kladiny, tak zónu mine nebo z ní vyletí). Áčko jsme dělali vždy s regulátorem, protože děláme sbíhané zóny (jen jednou bez něj, když jsme měli v sobotu takové malé soukromé závody o zmrzlinový pohár ...a zóna byla krásná). Ještě se musím zmínit o houpačce, doma máme krásné sbíhané zóny, ale v Čebíně má houpačka jiný spád, a tak z ní vždycky vyletěla. Chtělo by to, aby se ta naše houpačka doma spouštěla rychleji a Jessie si tak na to zvykla Taky slalom měla téměř perfektní, občas nám ty náběhy dělaly problém, ale byly i chvíle kdy jsem fakt zírala Celkově jsem byla ale spokojená... a hlavně se sebou. Celý týden mi dal strašně moc a teď jsem si opravdu jistější, jak psa po parkuru vést. Jen mi dělá někdy problém aplikovat to i v běhu, ale to se časem dopiluje. Už tak jsem se posunula strašně moc dopředu

Mimo agility jsme měli přes týden dvakrát táborák a ve čtvrtek jsme měli možnost jít na bowling a do kina Rozhodně mě tábor nezklamal a každodenní tréninky mi vůbec nevadily, vždycky jsem se strašně těšila, co na nás Marťa nebo Carlo zase vymyslí a jak se s tím popereme. A taky jsem byla vždycky zvědavá na Jess, jak to všechno odběhá Samozřejmě musím pochválit výtečná jídla (nikdy mě netrápil pocit hladu), skvělý přístup a množství informací. Ty, které jsem si nemohla zapamatovat, jsou aspoň poctivě zapsané ). Odnesla jsem si opravdu maximum. Nakonec jsem odjížděla s pocitem, že bych tam klidně ještě další týden zůstala. Tábor tedy splnil svůj účel a příští rok nás samozřejmě čeká zase!

Během všeho dění jsem i často fotila a vzniklo tak mnoho krásných fotek, odkaz najdete níže

 

FOTKY

Agility tábor s Martinou Klimešovou, Čebín, 8. - 14.8.2010

FOTKY OD OSTATNÍCH

autorka fotek Petra Kolbeková

převzato ze stránky https://lirisek.rajce.idnes.cz

 

Profi-Jessie, Petra Kolmanová © 2009 - 2012

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode